Levering

Wat zijn de vezorgkosten?

 

Bij bestellingen vanaf €60 is bezorging gratis. Hier onder vragen we een bijdrage van €5,90

Waar bezorgen jullie?

Sinds 2018 bezorgen we in de ganse Benelux.

Wat zijn de bezorgdagen?

Wie voor 12.00 uur besteld, heeft z’n bezorging de volgende bezorgdag in huis. Er zijn drie  bezorgdagen en 3 levervensters:

dinsdag: 
  08.00-13.00
  13.00-18.00
  18.00-22.00 

donderdag: 
  08.00-13.00
  13.00-18.00
  18.00-22.00 

zaterdag: 
  08.00-13.00
  13.00-18.00

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je kunt de plaats, tijd of dag van je bestelling wijzigen tot 12.00 uur op de dag vóór bezorging. Dit  kan door ons te bellen op +32 (0)479/91 59 85 of mailen: hi@juicejunkies.nl

Bij problemen op de bezorgdag zelf kun je bellen met Dynalogic Callcenter: NL:0900 - 39 62 564 (€  0,45 per minuut) BE 
0900 - 40 110 (€ 0,45 per minuut) LU 
900 - 44 006 (€ 0,45 per minuut)
. Klik op de link in de email om 'realtime' de levering te kunnen  volgen. Deze email ontvang je de avond voor de levering.

Hoe worden de Ready-to-Blend smoothies geleverd?

Diep ingevroren, op elk adres in Vlaanderen, Nederland en Luxemburg. Je kiest bij je online  bestelling een bezorgdag en geeft je levervenstertijd aan.

De avond vóór bezorging krijg je een e-mailtje met een indicatie van de bezorgtijd op 2 uur nauwkeurig En een track&Tracelink. Op de bezorgdag zelf ontvang je ook een sms’je met deze bezorgindicatie ongeveer een uurtje op voorhand.

Kan de levering achtergelaten worden?

Onze vervoerder Dynalogic mag officieel geen leveringen onbeheerd achterlaten in schuurtjes of tuintjes. Dit is in strijd met de voorwaarden van de Nederlandse NVWA en Belgische FAVV.

Afgeven bij buren: indien mogelijk en mits duideljke instructies kan dit.

Bij niet aanwezig neemt de vervoerder de goederen retour. De kosten van naleveringen zijn €20.

Ik heb mijn bestelling niet gekregen, wat moet ik doen?

Bij problemen op de bezorgdag kun je het beste rechtstreeks bellen met onze vervoerder Dynalogic hun Callcenter: NL:0900 - 39 62 564 (€ 0,45 per minuut) BE 
0900 - 40 110 (€ 0,45 per minuut) LU 
900 - 44 006 (€ 0,45 per minuut). Klik op de link in de email om 'realtime' de levering te kunnen volgen. Deze email ontvang je de avond voor de levering.


Bij extreme files of ongelukken kan het zijn dat er vertragingen optreden.

In de uitzonderlijke gevallen dat er niet op tijd kan worden geleverd, zorgen we dat er op afspraak kosteloos nageleverd wordt (met een leuke extra voor het ongemak)

Waar vind ik informatie over de bezorgstatus van mijn box?

Bij problemen op de bezorgdag kun je het beste rechtstreeks bellen met onze vervoerder Dynalogic hun Callcenter: NL:0900 - 39 62 564 (€ 0,45 per minuut) BE 
0900 - 40 110 (€ 0,45 per minuut) LU 
900 - 44 006 (€ 0,45 per minuut). Klik op de link in de email om 'realtime' de levering te kunnen volgen. Deze email ontvang je de avond voor de levering.

Levering buiten het gekozen bezorgblok: aan de bezorgindicatie kunnen geen rechten worden ontleend, het is een richtlijn die overigens in 96% van de gevallen wel gehaald wordt. Als je de box niet kunt aannemen omdat er buiten het gekozen bezorgblok wordt geleverd, dan is nalevering kostenloos.

Compensatie: als de box buiten het bezorgblok wordt geleverd, en je deze nog wel hebt kunnen aannemen, laat het ons dan toch weten via hi@juicejunkies.nl. Je krijgt dan een leuke extra bij een volgende bestelling(en is de moeite hoor)

Bij extreme files of ongelukken kan het zijn dat er vertragingen optreden. We proberen je dan zo goed mogelijk op de hoogte te houden (Work in Progress)

In de uitzonderlijke gevallen dat er niet op tijd kan worden geleverd, zorgen we dat er op afspraak kosteloos nageleverd wordt.

Bel niet gehoord? De chauffeur zorgt dat er hoorbaar wordt gebeld of geklopt. Als er niet wordt opengedaan, dan wordt er gebeld met het telefoonnummer dat bij de bestelling is achtergelaten. 

Als nalevering nodig is, dan wordt de box mee retour genomen en zullen er €20 extra kosten in rekening worden gebracht.