Levering

Wat zijn de bezorgkosten?

Bij bestellingen vanaf €60 is bezorging gratis. Hieronder vragen we een bijdrage van €4,90

Waar bezorgen jullie?

Sinds 2018 bezorgen we in de ganse Benelux.

Hoe worden de Ready-to-Blend smoothies geleverd?

Diepgevroren, op elk adres in Vlaanderen, Nederland en Luxemburg.

Wij maken gebruik van een ecologische en vernieuwende verpakkingsmethode waardoor we garanderen dat de diepgevroren goederen tot 72 uur gegarandeerd bewaard blijven. Hierdoor kunnen wij gebruik maken van standaard verzendmethodes waaronder zelfs een ophaallocatie.

Je kiest bij je online  bestelling een bezorgdag en kiest je levermethode.

De dag van de levering krijg je van één van onze bezorgpartners een e-mail met een indicatie, status en een trackingscode.

Wat zijn de bezorgdagen?

Wie voor 13.00 uur besteld, heeft z’n bezorging de volgende bezorgdag in huis. Er zijn drie bezorgdagen en meerdere afleveropties:


Voor leveringen in Nederland zijn de volgende aflevermethodes mogelijk:

- DPD:   ochtendlevering tussen 08u en 12u

- Postnl: avondlevering tussen 18u en 22u

- Postnl: daglevering tussen 08u en 17u 

- Postnl: ophalen bij een PostNl-Punt/Pakje gemak

- Zaterdaglevering is ook geen enkel probleem

Voor leveringen in België zijn de volgende aflevermethodes mogelijk:

- DPD:   ochtendlevering tussen 08u en 12u

- Bpost: Standaard levering tussen 08u en 18u

- Bpost:  ophalen bij een Bpost afhaalpunt

- Zaterdaglevering is ook geen enkel probleem

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je kunt de plaats, tijd of dag van je bestelling wijzigen tot 12.00 uur op de dag vóór bezorging. Dit  kan door ons te bellen op +32 (0)479/91 59 85 of mailen: hi@juicejunkies.nl

Bij problemen op de bezorgdag zelf kun je contact opnemen met één van de koerdiensten. 

Via de website/app van de koerierdienst kan je altijd zelf aangeven waar je je pakket wil ophalen. Dit kan zelfs nog de avond voor de levering moest je onverwachts niet thuis zijn.

Kan de levering achtergelaten worden?

Zowel DPD, PostNl als Bpost proberen je pakket bij de buren te leveren als je niet thuis bent.

Is dit niet mogelijk gaat het pakket naar een ophaalpunt bij jou in de buurt. Dit is geen enkel probleem daar wij garanderen dat de goederen 72h in perfecte conditie bewaard blijven. 

Via de website/app van de koerierdienst kan je altijd zelf aangeven waar je je pakket wil ophalen; Dit kan zelfs nog de avond voor de levering moest je onverwachts niet thuis zijn.

Ik heb mijn bestelling niet gekregen, wat moet ik doen?

Bij problemen met leveringen mag je contact met ons opnemen via hi@juicejunkies.nl

In de uitzonderlijke gevallen dat er niet op tijd kan worden geleverd of dat er problemen waren met de levering zorgen we dat er op afspraak kosteloos nageleverd wordt (met een leuke extra voor het ongemak)

Waar vind ik informatie over de bezorgstatus van mijn box?

De dag van de levering krijg je van één van onze bezorgpartners een e-mail met een indicatie, status en een trackingscode.

Heb je nog andere vragen waar je hier geen antwoord op hebt gevonden mag je ons altijd contacteren via +32 (0)479/91 59 85 of mailen: hi@juicejunkies.nl