News
Swipe to the left

"Your workout’s not complete until you eat."

16 augustus 2017

Je hebt je ochtendrun er net opzitten, bent helemaal voldaan door je ochtensessie Yoga, of voelt de laatste squat of lunge nog nabranden...


Nu snel douchen en je bent helemaal klaar om aan je dag te beginnen. Maar eerst nog zorgen dat je lichaam de nodige voedingsstoffen binnenkrijgt na die workout! Smoothies zijn hier perfect voor. Makkelijk, licht verteerbaar, een simpele en snelle maar efficiënte manier om de proteïnen binnen te krijgen die je lichaam nodig heeft om die extra spiermassa aan te maken, om de koolhydraten binnen te krijgen die je glucose terug op peil krijgen, en boordevol natuurlijke antioxidanten om ontstekingen en celbeschadigingen tegen te gaan.

En ook nog eens lekker fris en super van smaak!

Ikzelf gebruik na het Crossfitten altijd onze Juice Junkies energy boosters. Doe de inhoud van het zakje gesneden fruit en groenten aangevuld met extra eiwitten in de blender samen met magere yoghurt, kwark, of kokoswater (om je lichaam extra te helpen hydrateren) en binnen de 30 seconden is je verse smoothie klaar.
Je kan hem op voorhand maken, of gewoon na het douchen. Makkelijk toch!

Hieronder nog even onze energy boosters voor je uitgelicht.

Juice Junkies Super Booster Green

Sojabonen/Spinazie/Ananas/
Banaan/Maanzaad/Whey protein

Deze groene smoothie is de perfecte pre/post workout. Spinazie, ananas en banaan, met sojabonen en extra eiwitten!! Een wonder dat deze in het zakje blijft, wat een energie!!!

Juice Junkies Super Booster Red

Aardbei/Bosbes/Granaatappel/
Hennepzaad/Whey protein

De ideale start van je dag, boordevol antioxidanten. Een fruit smoothie met extra eiwitten!! Het zoete van een fruit smoothie, met de extra voordelen van een green smoothie!!

Selecteer de winkel die je wil bezoeken.

OF

Ga verder